lördag 16 april 2011

Taskig attityd

Det är ju Formel 1-säsong nu, det har väl ingen kunnat undgå att missa. Nu på söndag (i morgon, med andra ord) är det dags för säsongens tredje lopp och det är det tredje morgonloppet i rad. Detta beror på att loppen körs i Australien och Asien och då blir det sådana tider här i Sverige, men det är bara charmigt tycker jag.

Men alla håller inte med mig. Jag försökte få med mig broderns sambo nu på söndag, men hon visade upp tydliga tecken på taskig attityd. Jag skrev helt oskyldig och frågade om hon var laddad inför loppet i helgen. "08.30 på söndag", skrev jag.

Svaret?

"Haha :P"

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hahaha.. Jag känner mig hedrad som får vara med i fin blogg! ;)

De flesta har en taskig attityd kl 8.30 en söndagmorgon Daniel, det är därför man sover då! Jag lovar att följa med en söndag då det sänds kl 17 en söndag!

Daniel Sundström sa...

Klockan 17? Är du galen? Fast det är klart, det skall vara när dom kör i Nord- eller Sydamerika då (vilket innebär USA, Kanada eller Brasilien. Fler lopp där är det inte). Då kan det bli kvällstider, annars är det inte det. Men jag skall nog få med dig tillslut, sanna mina ord!

Och angående det här med att de flesta har taskig attityd klockan 08.30 en söndagmorgon; när det handlar om Formel 1 så offrar man sig. Formel 1 är inte ett intresse, det är en livsstil.

Fin blogg? Är du full? =)

Lotta sa...

Det är en hobby Daniel... :P

Du är ju begåvad så borde förstå att det ska stå din och inte fin.. :)

Full får jag tyvärr inte vara.. Du vet, jag är ett preggo! ;P